Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 22 november 2017 interview

Er is altijd een medewerker aanwezig op de afdeling van mijn moeder. Er is voldoende persoonlijke aandacht en begrip voor haar persoonlijke situatie. Ik merk dat ze ervaring hebben met beginnende dementie en de problemen die dat bij mijn moeder geeft. Daar hebben ze begrip voor. Ik kan altijd in contact treden, telefonisch of via de mail, maar ook via karenzorg en daar wordt op gereageerd. Ik kan dus via internet op karenzorg alle informatie na gaan. Het contact met de buitenwereld is er niet op de afdeling van mijn moeder. Ze hebben wel een mooie binnentuin en mijn moeder zou onder begeleiding naar buiten kunnen. Er worden ook regelmatig uitstapjes georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.