Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 22 november 2017 interview

8.5

Ik ben zeer tevreden over deze instelling omdat er voor mijn moeder een echt huiskamergevoel wordt gecreëerd. Ik zie dat de verzorgenden hun uiterste best doen. Ze zijn bijzonder lief en geven aandacht. Soms maken ze tijd om met mijn moeder een kopje koffie te drinken. Het gebouw is onlangs geheel gerenoveerd. Mijn moeder heeft een eigen kamer. In de huiskamer wordt gezamenlijk gegeten. In een andere ruimte worden activiteiten gedaan, zoals spelletjes. Mijn moeder moet zich daar wel apart voor opgeven. Ze heeft daar een knipkaart voor. Mijn moeder neemt ook deel aan het maken van gezamenlijke uitjes. Zo gaat ze binnenkort naar een kerstmarkt in een tuincentrum. Mijn moeder is deze instelling gaan beschouwen als haar thuis. Ze woont hier nu een jaar en was al heel vlug gewend.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.