Waardering van Laverhof, locatie Sint Barbara - Schijndel op 23 november 2018 interview

7.2

Ik vind dat de verpleging ver achteruit is gegaan, naar mijn idee komt dat door het tekort aan personeel. Het gebeurd weleens dat er maar één medewerker is op acht bewoners. Ik vind dat echt onverantwoord. Voor zover ik het kan nagaan wordt mijn moeder wel goed verzorgd. Als ik een vraag heb, dan kan ik iemand bellen en dan krijg ik netjes antwoord. Het is een mooi, nieuw gebouw. Mijn moeder heeft een nette kamer, die zij heeft ingericht met haar eigen spullen. De badkamer wordt gedeeld met haar buurvrouw en dat gaat goed. Er worden leuke activiteiten gereorganiseerd. Het eten komt uit de gaarkeuken en ik vind het niks.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Laverhof, locatie Sint Barbara? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.