Waardering van Leger des Heils Flevoland, Zorgcentrum Buitenhaeghe - Almere op 8 juni 2017

6.5

alleen de Communicatie gaat niet zo goed. De zorg wel. Te laat informatie of dat er post ligt. Er word teveel van uit gegaan dat je er bent, dat kan niet helemaal want als ik niet in de verpleeghuis ben dat vergeten ze mijn de post te geven en dat is niet goed. En als ik dingen aangeef hoor ik er niks meer van. Sommige zaken vind ik niet netjes gaan zoals Communicatie afspraken. Of ik hoor helemaal niks meer of de verplegers zijn je post vergeten af te geven enzovoort. Ik kan het niet mooier maken, er zijn dingen  bij buitenhaeghe die niet lekker lopen. Verpleger zijn niet lekker op mekaar afgestemd. Ik krijg post te laat die dan verlopen is of dat mijn moeder een keer over een plank was gevallen de de bouwers neer hadden gelegt toen was mijn moeder gevallen werd pas einde van de dag gebelt en niet smorgens vroeg toen dat gebeurt was. Dit had wel eerder gemogen. En ik moet steeds bij cordinator vragen heb je dit geregelt heb je dat geregelt. Ik zelf moet steeds blijven zeuren en dat is te gek voor woorden en dit is mijn ervaring wat ik mee maak en ik ben eerlijk en rechtvaardig en zo ervaar ik dat in Zorgcentrum Buitenhaeghe. En mijn moeder zit pg afdeling tot zover.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leger des Heils Flevoland, Zorgcentrum Buitenhaeghe? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.