Lelie zorggroep, De Burcht

Van Moorselplaats 1 3067 SH Rotterdam
010-2073535
Deze locatie is onderdeel van Lelie zorggroep

Waardering van Lelie zorggroep, De Burcht - Rotterdam op 27 augustus 2019

Dementie

Gedurende 5 jaar en 8 maanden heeft onze zus tot haar overlijden buitengewoon goede professionele en begripvolle verzorging genoten. Na een heupfractuur met blijvende invaliditeit tot gevolg zijn alle nodige hulpmiddelen aangewend voor een optimale en liefdevolle verzorging. Ze ontving de ruimte en het respect om zichzelf te kunnen zijn. Ook de  berichtgeving naar de contactpersonen verliep perfect. Onze dank is bijzonder groot aan allen voor hun betrokkenheid en grote inzet. Een dikke Tien

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Lelie zorggroep, De Burcht - Rotterdam

Dankuwel voor de dikke Tien! Wat fijn om te lezen dat de geleverde zorg zo goed verlopen is. Voor ons een stimulans om dit te continueren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.