Waardering van Lelie zorggroep, De Burcht - Rotterdam op 31 december 2017

Mijn moeder woont inmiddels zeven weken in de woongroep op de eerste etage.Ik ben vooral tevreden over de rust en prettige sfeer die er in de woongroep is. De persoonlijke aandacht  was bij de intake al duidelijk te merken. Hopelijk gaat ze langzaamaan ook van de activiteiten genieten. Ze spreekt altijd uit tevreden te zijn. Ze moet wennen aan veel nieuwe gezichten, dat lijkt moeilijk voor haar(keert in zichzelf).

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Lelie zorggroep, De Burcht - Rotterdam

Mooi dat u zo betrokken bent op uw moeder en het proces van het wennen aan de nieuwe situatie bij haar herkent. Het is ook een hele overgang. Fijn dat we hierin van betekenis kunnen zijn door persoonlijke aandacht te geven en een prettige sfeer te creëren. Een goede basis om je thuis te gaan voelen. Hartelijk dank voor uw complimenten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.