Lelie zorggroep, De Burcht

Van Moorselplaats 1 3067 SH Rotterdam
010-2073535
Deze locatie is onderdeel van Lelie zorggroep

Waardering van Lelie zorggroep, De Burcht - Rotterdam op 2 december 2019

Mijn moeder volgde zes jaar lang twee keer per week de dagbesteding in locatie Helgaflat in de Alexanderpolder te Rotterdam. Groot compliment aan de medewerksters, chauffeur en de muzikant voor hun betrokkenheid om elke keer, zes jaar lang, hun best te doen voor een zo goed en leuk mogelijke invulling van zo'n dag. Met geheugentraining, spelletjes, tochtjes met de bus, knutselen en met veel enthousiasme. Deze locatie is voor de activiteit van dagbesteding echt een aanrader.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Lelie zorggroep, De Burcht - Rotterdam

Wat een lovende waardering geeft u ons. Wat fijn om te lezen dat uw moeder het zo fijn heeft gehad bij de dagbesteding. Mooi om te zien dat er gewaardeerd wordt dat we met liefde en aandacht zorg leveren. Dankuwel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, De Burcht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.