Waardering van Lelie zorggroep, Korsakovcentrum Slingedael - Rotterdam op 14 augustus 2016

7.7
  • Dementie

Mijn vader verbleef vanaf dec 2014 bij lokatie Tussendael in het Zorghotel Charloisse Lagedijk. Het gebouw is niet ideaal, wel had mijn vader een 1 persoonskamer. Hij heeft daar gewoond, is op 5 augustus 2016. Heeft daar een goede en warme zorg en verzorging gehad tot aan zijn laatste dag. Complimenten voor al het personeel.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Lelie zorggroep, Korsakovcentrum Tussendael - Rotterdam

geplaatst op 16 augustus 2016

Hartelijk dank voor uw complimenten, goed om te horen! We geven dit graag door aan onze collega's van de locatie Tussendael. We begrijpen dat uw vader is overleden. Sterkte bij de verwerking hiervan.

Bent u of werkt u voor Lelie zorggroep, Korsakovcentrum Slingedael? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.