Lelie zorggroep, Pniël

Oudedijk 15 3062 AB Rotterdam
Deze locatie is onderdeel van Lelie zorggroep

Waardering van Lelie zorggroep, Pniël - Rotterdam op 15 december 2017

Het betrof een onderzoeksplaats. Niet bedoeld om langere tijd te verblijven. Naarmate de tijd verstreek werd het contact tussen het behandelend team en ons intensiever. Er werd goed gecommuniceerd en afspraken werden nagekomen. De accommodatie (slaapkamer) is wat achterhaald (geen eigen kamer voor mijn moeder en minimale inrichting) maar voldoende. De woonkamer is gezellig ingericht.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Lelie zorggroep, Pniël - Rotterdam

Goed om te lezen dat u het contact met het behandelend team, de communicatie en het nakomen van de afspraken hebt gewaardeerd. Wat betreft de accommodatie: we herkennen wat u hierover schrijft. Het delen van een kamer is minder prettig. We lichten dit graag toe: de zorg op een revalidatieafdeling is gericht op terugkeer naar huis. U kunt het vergelijken met een ziekenhuisopname, ook daar zijn de zalen meestal voor meer bedden geschikt.
Hartelijk dank dat u uw ervaringen met ons hebt willen delen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Pniël? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.