Waardering van Lelie zorggroep, Pniël - Rotterdam op 23 mei 2020

5.0

Mijn moeder heeft vorig jaar een aantal maanden in Pniel gelegen. Mooie receptie, goed restaurant en een grote tuin. Zeer goede fysiotherapie gehad. Kwaliteit en vriendelijkheid van verzorgend personeel sterk afhankelijk van wie het is en tweemaal verkeerde dosering medicijn gehad maar mijn moeder heeft dat gelukkig zelf op tijd bemerkt. Zeer moeilijk om verpleeghuisarts te kunnen spreken. Hygiene in de kamer (vooral in het weekend) laat erg te wensen over net als het (met name warme) eten. Het hoeft geen luxe maaltijd te zijn maar iets minder goedkoop mag zeker wel. Het vlees werd een paar keer ter plekke gehalveerd om ieder nog een stukje te kunnen geven(!). Krijgt de kok niet door hoeveel patienten er die dag zijn? Ook tweemaal een verpakking vleeswaar welke twee weken over de THT-datum was. Een (onverhoopt) volgende keer ergens anders maar.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Lelie zorggroep, Pniël - Rotterdam

Heel jammer om te lezen dat de zorg niet naar wens is geweest. Dat betreuren wij ten zeerste. Ik heb uw melding doorgestuurd naar de manager van Pniël. Mocht u met ons nog door willen praten over uw ervaringen dan kunt u contact opnemen met mw. Elbertsen op 06-10 01 29 31

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lelie zorggroep, Pniël? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.