Liberein, locatie Ariënsstaete

Lijsterstraat 30 7523 ET Enschede
Deze locatie is onderdeel van Liberein

Waardering van Liberein, locatie Ariënsstaete - Enschede op 9 augustus 2019

Dementie

Er is een grote doorstroom van personeel. Dat maakt dat mijn moeder zich niet makkelijk laat helpen. Steeds weer een ander gezicht. Medewerkers hebben daardoor ook vaak niet door hoe mijn moeder er echt aan toe is. Als ik de medewerkers individueel spreek begrijpen ze wat ik bedoel en zijn ze constructief, maar in de praktijk lopen we al 7 jaar tegen dezelfde problemen aan. Hebben hierover ook een klacht ingediend en zijn bij de kwaliteitsfunctionaris geweest. Het heeft ons niet veel opgeleverd. Nu zorgverzwaring aangevraagd, maar er is een lange wachtlijst voor die afdeling. Laatste tijd gelukkig wel goed contact met de pb’er, maar zij kan het niet alleen.Ik twijfel of ik deze zorgaanbieder bij andere mensen met dezelfde aandoening zou aanbevelen. Die optie wordt mij bij die betreffende vraag helaas niet geboden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liberein, locatie Ariënsstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.