Liberein, locatie Ariënsstaete

Lijsterstraat 30 7523 ET Enschede
Deze locatie is onderdeel van Liberein

Waardering van Liberein, locatie Ariënsstaete - Enschede op 14 april 2018 Interview

Ik kan hier altijd bij iedereen terecht. Ik vind de medewerkers heel vriendelijk. Ze groeten mij altijd als ze mij zien en ik heb het gevoel alsof we elkaar al jaren kennen. De vrijwilligers zijn attent. Ik kook nog zelf, maar enkele keren per week eet ik beneden. Het eten is er heel goed. Als er vis op het menu staat, ga ik altijd beneden eten, omdat dat zo lekker is. Ik vind het ook gezellig om samen met andere bewoners te eten. Ik vind het een heerlijkheid om hier te wonen. Ik heb een ruim balkon en dat vind ik heel fijn. Er wordt hier veel georganiseerd. Er is heel programma en daar doe ik aan mee. Ik vind het namelijk leuk om mensen te ontmoeten en voor mij is het een stimulans om actief te blijven. Zo doe ik mee met koersbal, hersengymnastiek, zittend bewegen en zittend yoga. Ik doe ook mee met activiteiten zoals bakken, een mooie film kijken of klassieke muziek luisteren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liberein, locatie Ariënsstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.