Waardering van Libertas Leiden, Rijn en Vliet - Leiden op 17 mei 2010

7.8

Er wordt met de wensen van mijn vader rekening gehouden, hij wordt als eerste in de ochtend voorzien van steunkousen. Op dit moment dat ze alle huishoudelijke hulpen aan het vervangen, dit met grote tegenzin van de bewoners. Een geld kwestie schijnt. Een ander minpuntje vind ik dat er toegang betaald moet worden om gezellig mee te doen aan een koffie/ borrelavond. De instelling van meerdere bewoners is dan ook: ‘Je hoeft toch ook geen toegang te betalen voor een cafébezoek?’ Dit heeft geleid tot het niet meer naar deze avonden te gaan, een minpuntje voor het sociale welzijn van veel ouderen. Maak dan de koffie/borreltjes wat duurder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Libertas Leiden, Rijn en Vliet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.