Liemerije, Dijkzicht

Burgemeester Daalderopstraat 2 6916 CA Tolkamer
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Dijkzicht - Tolkamer op 11 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

De bereikbaarheid is niet gemakkelijk, de bus komt één keer per uur.. Voor mensen van buitenaf is het lastiger bereikbaar, maar voor de mensen uit de directe omgeving is het prima. Het gebouw is goed, er is een cirkelvormige binnentuin met daaromheen een cirkelvormige gang. Dit zorgt voor rust bij de bewoners. Het is kleinschalig, er wonen slechts twintig bewoners verdeeld over drie huiskamers. Mijn vrouw woont er nu enige tijd. Vooral de warmte die ik daar ervaar vind ik zeer prettig. Als ik na bezoek naar huis ga, wordt mijn vrouw goed opgevangen en afgeleid om de overgang gemakkelijker te maken voor haar. Ik vind de betrokkenheid van het personeel zeer prettig. De hygiëne zou verbeterd kunnen worden, maar ze doen hun uiterste best. Dan gaat het met name om de ad hoc schoonmaak, bijvoorbeeld wanneer iemand een ongelukje heeft gehad. Ik heb de hoogste waardering voor het personeel, voor hoe ze hiermee omgaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Dijkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.