Waardering van Liemerije, Dijkzicht - Tolkamer op 29 september 2017 interview

Het kan altijd beter, maar ze doen wat ze kunnen. Ze proberen het altijd goed te doen. Als de medewerker iemand naar bed brengt dan zit bijvoorbeeld mijn moeder alleen. Er is er op dat moment geen toezicht en ik vind dat niet goed. Op een bepaalde tijd zijn de huiskamermedewerkers weg en dan staat de medewerker alleen. Zij kan niet overal tegelijk zijn. Ik vind dat hogerhand dat moet verbeteren. Er moet meer zorg komen op de afdeling. De medewerkers zijn heel lief en vriendelijk. Mijn moeder vraagt veel aandacht en ze is de laatste tijd achteruit gegaan. Ze produceert veel geluid met voorwerpen en ik ga dan ook met de medewerkers in gesprek hoe we dat kunnen aanpakken. Als ik wat heb dan weet ik ze te vinden en dan nemen ze de tijd voor mij als het moment dat toelaat. Als het niet kan, dan maken we een afspraak of ze komen er later op terug. De accommodatie is voor mij dichtbij. Het is kleinschalig en dat vind ik leuk. Mijn moeder vindt het prettig hier. Het is hier rustig en dat is fijn voor mijn moeder. Ze heeft een mooie eigen kamer

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Dijkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.