Liemerije, Dijkzicht

Burgemeester Daalderopstraat 2 6916 CA Tolkamer
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Dijkzicht - Tolkamer op 28 september 2017 Interview

Ik vind dat de medewerkers alles goed doen. Mijn man wordt netjes verzorgd. Hij zit er altijd schoon en tevreden bij. Hij krijgt alles wat hij nodig heeft, zoals drinken en fruithapjes. Hij wordt door de medewerkers aangehaald en er wordt tegen hem gepraat. De medewerkers gaan goed in op mijn vragen. Ze luisteren als ik iets vraag en ze noteren het ook. Ik heb wel het idee dat er te weinig personeel is en dat de goede medewerkers telkens weggaan. Daar komen volgens mij jongere medewerkers voor in de plaats en zij moeten alles nog leren. Dat vind ik een beetje een nadeel. Het gebouw is een beetje oud, maar ik vind het wel goed. Het heeft de vertrouwde sfeer van een huis. Dat komt door de meubels en het behang.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Dijkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.