Liemerije, Dijkzicht

Burgemeester Daalderopstraat 2 6916 CA Tolkamer
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Dijkzicht - Tolkamer op 2 oktober 2017 Interview

Ik vind dat mijn moeder op zich wel goed verzorgd wordt. Mijn moeder is niet altijd schoon, maar dat komt ook omdat ze zelf niet altijd verzorgd wil worden. Ze knoeit erg met eten en ik vind dat ze er vaak smerig uitziet. De omgang met mijn moeder verschilt erg per medewerker. Mijn moeder kan soms heel boos zijn. De een begrijpt beter hoe ze met het gedrag van mijn demente moeder om moeten gaan dan de ander. Er zijn weinig mensen om te verzorgen, er mag meer personeel komen. De aangeboden activiteiten zijn geen activiteiten die bij mijn moeder passen. Bijvoorbeeld optredens of bingo daar geeft ze niet veel om. Mijn moeder gaat graag naar buiten. De enigen die echt met haar gaan wandelen zijn wij als familie, het personeel heeft daar geen tijd voor. Er is wel een binnentuin, maar daar kan mijn moeder niet van haar af kijken. Ik vind dat wel jammer. Het eten is altijd uit de magnetron. Mijn moeder is vers eten uit eigen tuin gewend. Het is kleinschalig wonen en dat vind ik echt positief.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Dijkzicht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.