Liemerije, Droostaete

Fuutstraat 52 6921 WJ Duiven
088-0441999
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Droostaete - Duiven op 4 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

De omgeving van de instelling is in het centrum en dit is handig. De communicatie is slecht. Ik geef dingen vaak aan en hier wordt niets mee gedaan. Er worden niet snel aandoeningen geconstateerd zoals bijvoorbeeld een blaasontsteking. Dit duurt heel lang voor er iets aan wordt gedaan. Mijn moeder wordt ook niet consequent gewassen, ze zit er regelmatig vies bij vind ik. De overdracht van medewerkers vind ik ook niet goed. Ze geven niets aan elkaar door, waardoor ze bijna niets weten van wat er gebeurt. Mijn moeder vindt het eten heel slecht en als zij dit aangeeft, wordt er gezegd dat ze dan maar rijstepap moet eten. Er wordt niet gekeken naar hoe we dit kunnen oplossen voor mijn moeder en dat vind ik verschrikkelijk. Ik vind het fijn om er bij te zijn op bepaalde momenten om mijn moeder te helpen, maar er wordt dan gezegd dat het te druk is en dan wordt ik geweigerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Droostaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.