Liemerije, Droostaete

Fuutstraat 52 6921 WJ Duiven
088-0441999
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Droostaete - Duiven op 5 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het een fijn huis. We worden altijd gehoord. Ik hoef maar even te bellen en alles wordt opgeschreven. Als mijn vader wat vraagt, dan doen ze moeite dat te realiseren. Zo mag hij altijd alleen naar buiten met een gps systeem. Als hij niet op tijd terug is, dan wordt hij opgehaald. Dat is al heel vaak gebeurd, maar hij mag steeds weer naar buiten. Ik heb daar toestemming voor gegeven. Het is heel fijn dat hij dat mag. Er zijn veel vrijwilligers en er wordt veel gedaan met de mensen, zoals zwemmen, volksdansen en de avondvierdaagse lopen. Ook is er een duofiets. Ik vind deze mogelijkheden voldoende. Afspraken gaan over het algemeen goed, maar die met de arts lukken niet altijd. In de communicatie tussen de eerstverantwoordelijke verpleegkundige en de arts gaat er iets mis, denk ik. Als de medewerkers tijd hebben, lopen ze de kamer van mijn vader binnen en maken ze een praatje met hem. Er is onbeperkt koffie. De omgeving is mooi. De instelling staat dichtbij een winkelcentrum. Daar is hij binnen tien minuten, lopend door een park, zodat hij de weg niet hoeft over te steken. De accommodatie is vrij nieuw. Er zijn drie huiskamers met zeven bewoners. Dat vind ik heel mooi. Er is ook veel loopruimte, voor je bij de gesloten deur komt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Droostaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.