Liemerije, Hamerstaete

Hamersestraat 29 6931 EV Westervoort
088-0441700 (PG), 088-0441701 (Som.)
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Hamerstaete - Westervoort op 30 juni 2018 Interview

Ik vind de verzorging van mijn man niet goed. Ik doe zelf de was nog en alles ziet er heel vies uit. Dat vind ik jammer. Ik krijg steeds van de medewerkers te horen dat ze ergens niet voor zijn. Dat vind ik moeilijk. Ik vind ook dat ze beter met mijn man om zouden moeten gaan. Ik vind dat er weinig aandacht aan hem besteed wordt. Hij is eerst ergens anders geweest en daar werd veel met hem gedaan. Hier doen ze niets met hem. Ik heb nooit een gesprek met iemand van de medewerkers. Ik heb twee keer per jaar een onderhoud met de arts. Dan hoor ik dat het goed met hem gaat en ik maak aanmerkingen op de manier waarop hij verzorgd wordt. Ik merk nooit dat er iets met mijn opmerkingen gedaan wordt. Het gebouw vind ik netjes en schoon. Mijn man heeft een kamer met een badkamer. De kamer is groot genoeg. Overdag zit hij in de woonkamer. Daar wordt ook gegeten. Soms wordt er gekookt, maar het zijn vaak diepvries maaltijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Hamerstaete? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.