Liemerije, Heukelumshof

Schoolstraat 41 6911 AX Pannerden
088-0441200 (PG), 088-0441202 (SOM)
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Heukelumshof - Pannerden op 9 juni 2018 Interview

Overige aandoeningen

Mijn vrouw was al heel vroeg dementerend. Ik help mijn vrouw met de maaltijden omdat dit nodig is. Er is geen personeel of ongeschoold personeel aanwezig. Ze verblijft hier al een tijd. Ze kan niet meer veranderen van houding en een hoofdsteun is hier heel belangrijk in. Ik probeer al heel lang afspraken met ze te maken om de hoofdsteun te veranderen en dit gebeurt maar niet. Ze hoeven voor mijn vrouw alleen een beetje comfort te creëren. Dit heeft dan met het zitten, liggen en drinken te maken en dit komen ze gewoon niet na. Ik heb ook heel vaak aangegeven dat de verzorgenden niet allemaal tegelijkertijd moeten gaan pauzeren. Er blijft dan een onervaren medewerker achter en die kan op dat moment niet de nodige zorg aanbieden. Van de twintig medewerksters gaan vijf op een redelijk manier en met respect met mijn vrouw om. De rest laat haar gewoon zitten. Ze besteden verder geen aandacht aan haar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Heukelumshof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.