Liemerije, Meulenvelden

Waverlo 8 6942 RG Didam
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Meulenvelden - Didam op 7 april 2017 Interview

Overige aandoeningen

Als mijn moeder wondjes of andere bijzonderheden heeft, weet de dagelijkse verpleging vaak niet wat ze eraan moeten doen. Dit vind ik slecht. Er zijn medewerkers die erg alert zijn, maar er zijn er ook een paar die niet oplettend zijn. Als ik iets wil vragen, zijn ze vaak niet op hoogte van hoe het met mijn moeder gaat, of ze negeren mij en gaan gewoon door met de werkzaamheden. Dit is wisselend. Over het algemeen zijn ze erg aardig en betrokken, maar er zijn er ook een aantal die ongeïnteresseerd zijn. Niet alle medewerkers werken met plezier en dit is te merken. Mijn moeder ervaart dit ook op deze manier. Naar onze mening, worden er door de artsen soms verkeerde diagnoses gesteld en reageren zij niet alert genoeg. Er worden veel activiteiten georganiseerd zoals spelletjes en muziekavonden. Dit vindt mijn moeder erg leuk. Het eten is netjes verzorgd en smaakt goed, volgens mijn moeder.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Meulenvelden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.