Liemerije, Meulenvelden

Waverlo 8 6942 RG Didam
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Meulenvelden - Didam op 5 april 2017 Interview

Ik vind dat de medewerkers ontzettend hun best doen en dat ze welwillend zijn, maar de tijd die ze hebben is de beperkende factor. Hierdoor kunnen ze mijn moeder niet veel persoonlijke aandacht geven. Ik vind dat in de nacht de medewerkers teveel verantwoordelijk moeten dragen. Dan zijn er naar mijn mening te weinig medewerkers aanwezig op de groep bewoners, zeker als er een calamiteit zou zijn. Mijn moeder geeft zelf aan dat ze goed verzorgd wordt. Ze zegt altijd dat het personeel hun best doet. De communicatie vind ik prima. De medewerkers staan altijd open voor alles en in overleg is er veel mogelijk. De privékamer van mijn moeder vind ik prima. Hij is groot genoeg en biedt een stukje privacy. Het inrichten kan in overleg. Hierdoor kan je het gezellig maken met je eigen spulletjes. Mijn moeder heeft een eigen wastafel, maar de badkamer moet gedeeld worden. Dat vind mijn moeder geen probleem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Meulenvelden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.