Waardering van Liemerije, Zevenaar - Zevenaar op 11 juli 2018 interview

8.5

Het gebouw ziet er heel netjes uit en wordt heel goed bijgehouden. Ook de tuinen worden netjes bijgehouden. Ik zie nooit iets dat kapot is. Mijn moeder heeft alleen een kamer. Overdag is ze in de huiskamer. Daar worden activiteiten aangeboden en mijn moeder doet daar steeds minder aan mee. Ze gaat wel naar een kerkdienst of als er iets van muziek of zingen is. De medewerkers hebben aandacht voor mijn moeder. Ze moet de laatste tijd geholpen worden met eten en daar wordt ruim de tijd voor genomen. Er is ook wel tijd om even met haar te praten. Ik vind dat mijn moeder er altijd goed verzorgd uit ziet. Ik vind het personeel heel aardig. Over het algemeen zijn ze niet zo heel jong. Ik vind dat ze nog wel een beetje van de oude stempel zijn, in de zin dat ze een weg vinden om meer tijd vrij te maken voor de bewoners.

Bent u of werkt u voor Liemerije, Zevenaar? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.