Liemerije, Zevenaar

Hunneveldweg 12 6903 ZN Zevenaar
088-0441999
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Zevenaar - Zevenaar op 22 juni 2018 Interview

Ik ben er niet altijd bij, maar ik ga er vanuit dat de aandacht voor mijn moeder adequaat is. We hebben een aantal keer een verzoek neergelegd bij de zorg en ik heb opgemerkt dat het voor hun lastig is om daar goed op te handelen. Het gebouw is dusdanig gebouwd dat mijn moeder haar badkamer moet delen met een andere bewoner. Dat vindt ze een inbreuk op haar privacy en dat vindt ze heel lastig. Verder vind ik de geur in het gebouw niet prettig. Als ik haar afdeling binnenkom, dan word ik gelijk geconfronteerd met de rookruimte. Aan de geurbeleving wordt weinig gedaan en dat vind ik jammer. Ik vind dat ze aan de sfeerbeleving meer aandacht kunnen besteden, door bijvoorbeeld meer kleuren te gebruiken. Zodat het gebouw meer kind- en bezoekvriendelijk is en kleinkinderen ook graag naar oma en opa gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.