Liemerije, Zevenaar

Hunneveldweg 12 6903 ZN Zevenaar
088-0441999
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Zevenaar - Zevenaar op 19 juni 2018 Interview

Mijn broer was vrij jong toen hij hier kwam wonen en het is voor hem daardoor niet echt een geschikte plek. Hij heeft weinig aansluiting. Ik zou de zorginstelling niet aanbevelen voor jonge mensen met Korsakov. De omgang verschilt per medewerker, maar het ligt ook heel erg aan mijn broer. Hij kan soms heel dwars liggen. De ene verzorgende kan daar volgens mij beter mee overweg dan de ander. Ze doen wel allemaal heel erg hun best. De begeleidster van mijn broer kan heel goed met hem overweg en zij krijgt op een leuke manier veel voor elkaar. Ze is heel open en neemt regelmatig contact met ons op. Ze overlegd ook goed met ons. In dringende gevallen belt ze altijd. Het gebouw zou wel beter kunnen. Er staat nieuwbouw en oudbouw. Het nieuwe gedeelte ziet er veel mooier uit. Mijn broer woont in het oude gedeelte. Hij heeft wel een prima kamer. Het ziet er allemaal verzorgd uit en het is keurig geschilderd. De woonkamer vind ik gezellig. Er is ook een mooie, verzorgde tuin met zitjes.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.