Liemerije, Zevenaar

Hunneveldweg 12 6903 ZN Zevenaar
088-0441999
Deze locatie is onderdeel van Liemerije

Waardering van Liemerije, Zevenaar - Zevenaar op 12 juni 2018 Interview

Mijn tante is altijd klaar als ik op bezoek kom en dan ziet ze er verzorgd uit. Ze heeft het hier heel goed en dat vind ik super. Ze is dement en ze wordt altijd heel leuk benaderd. De medewerkers hebben persoonlijke aandacht voor haar. Het eten wordt ook zorgvuldig voor haar klaar gemaakt en er wordt gekeken naar wat ze lekker vindt. Dat vind ik echt super. Er is heel veel in de zorg van mijn tante geïnvesteerd met ergotherapie en met fysiotherapie om haar houding goed te krijgen. Ik heb alleen aangevraagd of ze dit wat minder willen inzetten, omdat ik merkte dat dit onrust bij mijn tante gaf. Mijn advies hierin is ter harte genomen. Daar hebben ze wat mee gedaan. Ze zorgen er voor dat ze een goed dag en nachtritme heeft. Mijn tante werd betrokken bij de activiteiten maar dat wilde ze niet altijd. Dit is altijd gerespecteerd. Nu kan dit niet meer en laten ze haar in haar waarde. Daar ben ik heel tevreden over. Verder heeft mijn tante een eenpersoonskamer en dat is heel fijn. Er wordt extra aandacht aan de aankleding besteed met bijvoorbeeld de feestdagen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Liemerije, Zevenaar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.