Waardering van Livio, KSW Ferdinand Bolstraat - Haaksbergen op 1 december 2020 interview

9.3

Alleen maar lof voor deze locatie. Ik ben ontzettend tevreden over de zorgverlening die mijn naaste hier krijgt. Er wordt voldoende aandacht geschonken aan de patiënten, de communicatie met de naasten is uitstekend en ook de medewerkers onderling communiceren goed. Daarbij is de verpleging fantastisch. Ook word ik altijd op de hoogte gebracht van eventuele onvoorziene situaties, wat erg fijn is. Verder is het een prachtige accommodatie met een enorme keuken, gezamenlijke woonkamer, een grote tuin en het appartement van mijn naaste wordt altijd goed schoongemaakt. Ik heb dan ook absoluut geen verbeterpunten en ben blij dat mijn naaste hier verblijft!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, KSW Ferdinand Bolstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.