Waardering van Livio, KSW Ferdinand Bolstraat - Haaksbergen op 17 juli 2017 interview

7.8

De accommodatie is goed bereikbaar en netjes. Mijn schoonmoeder heeft een mooie ruime kamer en slaapkamer. Ze kunnen altijd naar buiten, Verder ziet het er perfect uit. Als ik wat te bespreken heb ten aanzien van mijn schoonmoeder, dan komen ze dit meteen na. Als ik ergens naar vraag, dan wordt er meteen actie ondernomen. Ze hebben heel goed in de gaten of mijn schoonmoeder zich in orde voelt. Vervolgens worden gelijk testen bij haar afgenomen. Ze viel een keer af. Vervolgens keken ze of ze extra kon eten of drinken. Kortom hier wordt heel goed naar gekeken. Ze zijn altijd vriendelijk, netjes en vrolijk tegen mijn schoonmoeder. Dit geldt dan ook voor de familie. Als de vaste dames er zijn, dan gaat het goed. Maar als er stagiaires zijn, dan wil het wel eens gebeuren dat het mis gaat met de was. Ik ben dan de was kwijt ben. Maar die medewerkers weten het dan niet.

Bent u of werkt u voor Livio, KSW Ferdinand Bolstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.