Waardering van Livio, KSW Ferdinand Bolstraat - Haaksbergen op 1 december 2020 interview

9.2

De verpleging is hier erg goed en deskundig. Mijn moeder wordt behandeld zoals de familie dat ook zou doen, met veel aandacht en liefde. Ze heeft een mooie kamer en er is een tuin met veel groen waar de bewoners kunnen zitten. Verder is de communicatie met mij erg goed, aangezien ik ook toegang heb tot het dossier van mijn moeder en zo kan zien hoe haar dagen verlopen. Toch had ik gehoopt dat er meer activiteiten voor de bewoners georganiseerd zouden worden. Nu wordt dat af en toe gedaan, maar naar mijn idee zou dit wel vaker kunnen. Dit helpt natuurlijk voor de gesteldheid van de bewoners. Daarnaast is laatst het beeldbellen geïntroduceerd, maar dit zou wel structureler kunnen aangezien ik mijn moeder dan ook vaker kan spreken en zij ook kan zien hoe het bij mij thuis gaat. Al met al is mijn moeder erg dankbaar voor de hulp die ze krijgt en zou ik deze zorgaanbieder dan ook aan een ieder aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, KSW Ferdinand Bolstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.