Waardering van Livio, KSW Ferdinand Bolstraat - Haaksbergen op 1 december 2020 interview

7.3

Ik ben ontzettend tevreden over de zorgverlening van mijn moeder. Het eten op de accommodatie is goed en de huisvesting is uitstekend. Verder is de verpleging deskundig en behulpzaam. De medewerkers zijn erg liefdevol en zij oefenen een geweldig vak uit. Echter, helaas verloopt het contact met mijn moeder niet altijd soepel via het beeldbellen. Dit is jammer, aangezien familie van mij ook in het buitenland woont. Ook als ik een afspraak wil maken om bij mijn moeder op bezoek te gaan moet ik eerst een centraal nummer bellen, waarna ik doorverbonden wordt met de locatie, maar dit is wel omslachtig. Naar mijn mening zou dit makkelijker kunnen. Desondanks deze verbeterpunten zou ik deze zorgaanbieder een ieder aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, KSW Ferdinand Bolstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.