Waardering van Livio, KSW Ferdinand Bolstraat - Haaksbergen op 1 december 2020 interview

7.7

Mijn moeder verblijft al enige tijd in deze instelling waar zij met alle liefde wordt verzorgd. De zorgmedewerkers verplegen haar op een deskundige manier, alhoewel de een dit consequenter doet dan de ander. Verder gaat de communicatie met mij als naaste over het algemeen goed. Echter, af en toe laten zij hier wel eens steken vallen, maar dit kan komen door drukte. Daarnaast zouden de medewerkers beter onderling kunnen communiceren. Het komt voor dat het dossier half wordt gelezen en er onderling verwarring ontstaat over de verzorging. Dit is erg ongunstig voor mijn moeder. Ondanks dit verbeterpunt ben ik tevreden over de zorg die mijn moeder krijgt en zou ik deze aanbieder een ieder aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, KSW Ferdinand Bolstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.