Waardering van Livio, KSW Ferdinand Bolstraat - Haaksbergen op 1 december 2020 interview

7.0

Mijn moeder verblijft hier nog maar een aantal weken, maar de eerste indruk die ik krijg van de zorginstelling is goed. De medewerkers zijn zorgzaam en behandelen mijn moeder met veel aandacht. Ook de communicatie met mij als naaste verloopt soepel en voor vragen en verzoeken staan medewerkers altijd open. Echter, naar mijn mening is het beleid op dit moment erg streng hier. Zo kunnen er maar twee personen per dag langskomen op één moment, waardoor mijn moeder weinig bezoek krijgt. Ik vind dit jammer en volgens mij zou men soepeler met het huidige beleid om kunnen gaan, aangezien het ook ten koste gaat van de mentale gezondheid van de bewoners. Al met al ben ik tot nu toe wel tevreden en ben ik benieuwd wat de toekomst ons hier gaat brengen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, KSW Ferdinand Bolstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.