Waardering van Livio, KSW Troelstrastraat - Neede op 1 december 2020 interview

• N.v.t.

8.2

De zorg die mijn moeder hier krijgt wordt met de nodige aandacht verleend. Als naaste heb ik écht het idee dat dit met liefde gebeurt. Daarbij is de behandeling erg deskundig en zijn de medewerkers zorgzaam en behulpzaam. Mijn moeder zit hier dan wel in een gesloten inrichting, maar de accommodatie doet een heel ander gevoel bij de bewoners opleven. Zo is er veel groen, veel ruimte en een grote tuin waar de bewoners vrij naar toe kunnen. Dit vindt mijn moeder ontzettend fijn. Het enige wat ik soms merk is dat ik zelf goed moet monitoren wat het beleid bij Livio is. Zo werd laatst de medicatie van mijn moeder afgebouwd, terwijl wij dit absoluut niet nodig achtten. Hier heb ik dan ook het idee dat de bezuinigingsmaatregelen van invloed zijn. Echter, naar mijn mening moet het oog altijd op het welzijn van de patiënt gericht zijn. Ondanks dit kleine verbeterpunt ben ik ontzettend tevreden over de zorg die mijn moeder hier krijgt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, KSW Troelstrastraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.