Waardering van Livio, KSW Troelstrastraat - Neede op 13 juli 2017 interview

Ik vind het heel prettig dat mijn moeder bij Livio zit. In het begin was het voor mij heel lastig om haar achter te laten. Momenteel ik ben dik tevreden over deze instelling. Ik vind de verpleging top. Jammer dat ze met te weinig zijn. De zusters zijn aandachtig en lief voor mijn moeder. Sommige geven haar een kus als ze haar naar bed brengen. Dat vind ik heel bijzonder. Mijn moeder ziet er netjes uit. Haar haar ziet er ook altijd goed uit. Ze draagt haar eigen sieraden. Ze heeft ook altijd haar lippenstift op. Ze nemen haar zoals ze is en dat vind ik heel belangrijk. Daar ben ik dik tevreden over. Verder heeft mijn moeder een heel mooi appartement. De huiskamer is gezellig. Er is een goede tv in de huiskamer. De stoelen zijn ook lekker. Ze kan buiten zitten in een hele mooie tuin. Dat vind ik heel fijn. Mijn moeder lacht veel en ze is elke dag onder de mensen. Daar ben ik blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, KSW Troelstrastraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.