Waardering van Livio, KSW Willem Sluyterstraat - Eibergen op 17 juli 2017 interview

• Dementie

Mijn moeder heeft een eigen woonkamer, slaapkamer en badkamer. Het is namelijk kleinschalig wonen. Bovendien hebben ze een aparte keuken er nog bij. Dingen die ik aangeef, die worden ook opgepakt. Als zij vragen naar mij toe hebben of er is iets aan de hand, dan krijg ik meteen bericht. Kortom de communicatie is wel goed. Bovendien benaderen ze mijn moeder heel losjes en leuk. Maar ze behandelen haar ook met respect. De bezetting is soms wat aan de krappe kant. Ik zie dan niemand, dan weet ik niet waar de verzorgende is. Ik weet dan niet waar ik zijn moet. Mijn moeder reageert sterk op prikkels, dit proberen ze te verminderen door een klein activiteit aan te bieden zoals een spelletje of het schillen van aardappels.

Bent u of werkt u voor Livio, KSW Willem Sluyterstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.