Waardering van Livio, Verpleeghuis De Cromhoff - Enschede op 23 mei 2020

8.5

Mijn vader is via een crisis opvang terecht gekomen bij de Cromhoff in Enschede ivm (tijdelijk wegvallen mantelzorger). De opvang was bijzonder prettig, vriendelijk personeel, de verzorging prima en ook het eten was goed en lekker. Mooie accommodatie waar voldoende ruimte was om ook wat te wandelen. In corona tijd dacht het personeel mee om contact te houden en konden we hem bezoeken waarbij hij op het balkon in de rolstoel zat en wij op gepaste afstand in de tuin. Geweldig geregeld waardoor we hem op regelmatige basis konden blijven bezoeken. En na ieder bezoek was mijn vader weer opgewekt. Het naar-huis-gaan leverde in eerste instantie problemen op, veroorzaakt door de thuisorganisatie en daarna, door voortvarend handelen van de Cromhoff mijn vader toch nog heel snel naar huis kon. De Cromhoff, bedankt voor de geweldige verzorging, namens de familie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, Verpleeghuis De Cromhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.