Waardering van Livio, Verpleeghuis De Cromhoff - Enschede op 6 augustus 2018

8.3
  • Dementie

Onze moeder is vanuit een crisissituatie opgenomen op de afdeling Toa. Hoewel er wel enige verwarring was over de intake zijn we erg tevreden over de afdeling. Met name de medewerkers zijn zeer zorgzaam voor de patiënt maar zeker ook voor de familieleden. In een eerdere waardering wordt er negatief gesproken over de medewerkers en daar kunnen we ons niets bij voorstellen. Onze moeder zegt zelf...als ik niet vervelend ben dan zijn ze ook niet vervelend tegen mij....we zijn er de afgelopen weken bijna dagelijks geweest en hebben gezien dat de medewerkers geen uitzonderingen maken qua aandacht en verzorging.... we hebben niet 1 keer het idee gehad dat we lastig waren als we iets vroegen ,ze is nu verhuisd naar een vaste plaats  in de Cromhoff en daar zijn we natuurlijk blij mee maar wat ons betreft had ze het zo goed getroffen dat we het jammer vinden dat ze de medewerkers moet missen ( en wij ook ). Ook de verzorging qua eten en drinken was prima...lekker vaak een ijsje eten omdat het zo warm was en zelfs de achterkleinkinderen die op bezoek waren kregen wat lekkers. Complimenten dus van ons...

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Livio, Verpleeghuis De Cromhoff - Enschede

Wij als zorgteam zijn erg blij met deze recessie! Dat is waar wij het voor doen. Het is fijn om te horen dat jullie het verblijf van moeder als zeer positief hebben ervaren. Bedankt namens team Tis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, Verpleeghuis De Cromhoff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.