Waardering van Livio, De Meergaarden - Eibergen op 15 juli 2017 interview

7.2

Het maken van afspraken gaat via de mail. Als het eenmaal loopt gaat het meestal wel goed. Maar het is wel eens lastig om te vinden waar je moet zijn. De verpleegkundigen zijn allemaal heel lief en aardig voor mijn moeder. Ik heb het idee dat niet altijd goed wordt ingeschat in welke staat mijn moeder is. Mijn moeder zit nu vijf ochtenden in de dagbesteding. Er is besloten de locatie van het koffie drinken en het warm eten om te draaien. Daarvan raakt mijn moeder van slag. Dan wordt ze boos en niet iedere verzorgende speelt daar goed op in. Als ik een vraag heb voor de verpleging kan ik die altijd stellen. Dan moet ik er wel zijn, want op afstand is het moeilijker. Het is moeilijk om aan te geven wat de kwaliteit van leven is. Ik weet dat er goed op gelet wordt of mijn moeder haar medicijnen wel neemt. Door de verpleegkundigen wordt er zeker goed geluisterd. We zijn ook goed geholpen toen mijn moeder daar werd opgenomen. Over de technische dienst ben ik minder goed te spreken. Hij is altijd vriendelijk, maar je moet soms meermaals vragen of hij iets wil doen. Het gebouw is goed bereikbaar. De kamer is op zich groot genoeg. Het is allemaal goed onderhouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, De Meergaarden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.