Waardering van Livio, Het Saalmerink - Haaksbergen op 15 september 2020

8.2
  • Beroerte

Vier bewogen jaren met jullie samengewerkt in de zorg voor mijn stiefvader. Er is in die vier jaar heel veel gebeurt. Veel factoren zijn van invloed geweest dat mijn stiefvader stukje bij beetje steeds meer achteruit ging. Soms onbegrijpelijk voor onszelf, maar ook voor de verzorgers. Er was regelmatig spoedoverleg. Daar werden afspraken gemaakt, die niet altijd op dezelfde manier door het hele team nageleefd werden. Terwijl mijn stiefvader hier het meest baat bij had. Maar jullie hadden het beste met hem voor. Hij veroverde toch een plekje in jullie hart. We mogen onze handen dichtknijpen met de EVV' er, die aan mijn stiefvader gekoppeld was. Een verzorgende in hart en nieren. Nog nooit iemand ontmoet, die met zoveel passie en aandacht haar vak uitoefent. Heel veel respect hiervoor. Het gebouw is erg verouderd, hier mag wat ons betreft wel een keer meer aandacht aan besteed worden. Zodat het een nog prettigere omgeving wordt voor de bewoners en het personeel. Zij die dat verdienen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, Het Saalmerink? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.