Livio, Twekkelerveld

Schorpioenstraat 33 7521 HN Enschede
Deze locatie is onderdeel van Livio

Waardering van Livio, Twekkelerveld - Enschede op 25 juli 2017 Interview

Afspraken worden niet altijd nagekomen naar mijn mening. Als er bijvoorbeeld iets kapot is en het gemaakt moet worden, dan geef ik dat uiteraard door. Het duurt dan soms lang en ik moet het meerdere keren doorgeven, voordat er echt iets gebeurt. Dat vind ik soms vervelend. Ik heb niet veel zorg nodig. Ze helpen mij met het aan- en uittrekken van steunkousen en het druppelen van mijn ogen. Dat vind ik altijd naar wens gaan. De omgang met de medewerkers vind ik prima. Ze zijn lief en ze groeten mij altijd even als ik ze tegen kom. Ze kennen mij bij naam en dat vind ik fijn. De communicatie vind ik goed. Als ik een vraag heb, dan wordt er wel goed naar mij geluisterd en ze geven mij een antwoord als ze dat kunnen. Ik vind dat ik een mooi appartement heb. Het bestaat uit een woonkamer, keuken, slaapkamer en een badkamer. In de instelling zijn diverse voorzieningen aanwezig, zoals een kapper, fysiotherapeut, winkeltje en een restaurant. Verder vind ik dat er een mooi aangelegde tuin is, waarin ik lekker kan zitten als het mooi weer is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Livio, Twekkelerveld? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.