Waardering van Lyvore, Birkhoven Park - Amersfoort op 17 oktober 2017 interview

8.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Over het algemeen gaan ze heel respectvol en zorgvuldig met mijn moeder om. De omgeving is mooi. Ze hebben een prettige tuin waar je kan zitten. Het ligt aan een bosgebied en het is er rustig. Je hebt de mogelijkheid om daar rond te lopen. De kamer is ruim en mijn moeder heeft een grote badkamer. Het is heel fijn dat ze die niet hoeft te delen. De gemeenschappelijke ruimte is niet te licht. Qua prikkels is het wel prettig dat de zon niet veel binnen schijnt. Er is een gemeenschappelijke huiskamer, waarin je kan kiezen waar je gaat zitten. Ze hebben in de gang op drie plekken een fauteuil staan waar mijn moeder ook kan zitten. Het gebouw is goed toegankelijk. Op het terrein is een restaurant waar je als familie kan zitten om wat te drinken of een klein hapje te eten. Daar kennen ze mijn moeder ook en is er goed aandacht voor haar. De maaltijden worden op de afdeling ter plekke gekookt. Dit geeft echt het gevoel van een huisgezin. Ze zijn er heel zorgvuldig mee, over waar mijn moeder wel en niet tegen kan qua eten. Ze denken echt mee met haar. Er is goed overleg met de familie en de lijnen zijn goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lyvore, Birkhoven Park? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.