Waardering van Lyvore, Daelhoven - Soest op 12 januari 2018 interview

6.7

De afspraken die wij in het begin gemaakt hebben, zijn niet volledig nagekomen, vind ik. Ze zouden een fietsmaatje voor mijn vader zoeken, dat is helaas niet gelukt. Ook andere activiteiten die hij leuk vindt om te doen is niet gelukt om waar te maken, zoals kaarten. Dat vind ik jammer. Ik vind dat er te weinig personeel aanwezig is op de werkvloer. Ik vind dat de medewerkers hun uiterste best doen en ik vertrouw ze volledig. Ik vind het jammer dat mijn vader zich erg verveelt. Sommige medewerkers doen hun best om toch in de avonden bij hem en andere bewoners te zitten voor een kopje koffie. Soms hebben ze daar geen tijd voor omdat ze bezig moeten zijn met rapportages. Daar stoor ik me aan. Daarentegen vind ik CarenZorg geweldig. Ik vind dit een geweldig initiatief. We kunnen meelezen wat mijn vader overdag doet. We hebben hierdoor meer inzicht in zijn dagelijks leven. We kunnen ook als familie een bericht achterlaten. Ik vind dat er in de avonden minimaal twee medewerkers aanwezig moeten zijn om bijvoorbeeld val gevallen te voor komen. In mijn ogen worden wij altijd goed gehoord. Ik vind dat ze ons altijd een goed advies hebben kunnen geven. Verder vind ik de hal er kil uitzien. Het nodigt ons niet echt uit om daar te gaan zitten. Ik vind het fijn dat we binnendoor wel naar het restaurant kunnen lopen. Het tuintje is heel klein, vind ik. Mijn vader heeft niet echt het gevoel dat hij buiten zit.

Bent u of werkt u voor Lyvore, Daelhoven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.