Waardering van Lyvore, Daelhoven - Soest op 17 oktober 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Er wordt goed naar mij geluisterd. Als er iets is, dan kan ik er altijd terecht. Ik word ook gebeld als er iets is. Daar houden ze zich ook aan. De afspraken lopen goed. Het gebouw is mooi en gezellig. In het huisje wonen 5 bewoners. Er wordt vers gekookt en met de feestdagen wordt alles versierd. De kamers mogen groter en ik vind het jammer dat de badkamer en toilet moeten worden gedeeld. Er is duidelijk een personeelstekort en er moet meer bij komen. De medewerkers zijn geweldig, doen het goed en ik kan met iedereen opschieten. Ze geven mijn moeder ook genoeg aandacht, slaan een arm om haar heen en maken een geintje. De medewerkers proberen haar ook mee te krijgen naar een activiteit. Ze wordt dan boos of gaat mee. Dit moeten ze gewoon blijven doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lyvore, Daelhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.