Waardering van Lyvore, Daelhoven - Soest op 17 oktober 2017 interview

9.7

Mijn vader woont er al enige tijd en heeft het daar goed naar zijn zin. Hij zit op de gesloten afdeling, maar het voelt als thuis en zo ervaart hij dat ook. Het gebouw mag wel opgeknapt worden. Het bestaat uit een mengeling van oud en nieuw en het kan wel een update gebruiken. De toiletgebouwen bijvoorbeeld zijn krap en niet altijd even schoon. Er mag niet meer worden schoongemaakt met chloor, ze mogen alleen nog maar schoonmaken met biologische producten. Dit ruikt echter niet zo lekker. Er wordt veel voor de bewoners georganiseerd. Zo gaan ze op regelmatige basis met de bewoners op een uitje en er komt af en toe een artiest optreden. Willeke Alberti is bijvoorbeeld ook eens geweest en mijn vader kan hier ontzettend van genieten. Verder worden er ook nog andere activiteiten georganiseerd. Ze houden ze in ieder geval flink bezig en daar ben ik blij om. Ze doen hun best om de bewoners zo zelfstandig mogelijk te houden, zo ruimt mijn vader regelmatig de vaatwasser uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lyvore, Daelhoven? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.