Waardering van Lyvore, De Eik / Quercus - Amersfoort op 13 oktober 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

De afspraken lopen goed. Ik ben over alles echt tevreden. De verzorging is heel erg goed, verpleging en behandeling is is niet aan de orde. Ik heb helemaal geen opmerkingen. De medewerkers geven genoeg aandacht en zijn liefdevol. Ik vind wel dat sommige medewerkers de bewoners als kleine kinderen behandelen. Niet iedereen heeft dat in de gaten en de medewerkers doen dat ook niet met kwade opzet. Mijn vader zegt dat hij geen kwaliteit van leven heeft. De medewerkers doen hun best, maar ik beleef het niet. Ik kijk wel televisie, maar ik weet niet wat ik zie. Er wordt wel met hem gewandeld, aan inspanning ligt het niet, maar voor hem heeft het niet meer de waarde. De medewerkers doen hun best. Er worden heel veel activiteiten georganiseerd, zoals knutselen, zang en dans. Ik word van alles op de hoogte gehouden, per mail of telefonisch. Ik ben zeer tevreden over de voorzieningen, behalve de wifi, die is erg slecht. De medewerkers en de bewoners klagen hierover en dat is zeer frustrerend.

Bent u of werkt u voor Lyvore, De Eik / Quercus? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.