Waardering van Lyvore, Noorderhof - Baarn op 16 oktober 2017 interview

7.3

Het huis waar mijn moeder verblijft, is volgens mij een nieuw huis met nog wat opstartproblemen. In de badkamer moeten er bijvoorbeeld bepaalde voorzieningen zijn, maar deze zijn er nog steeds niet. Wat ik momenteel mis, is dat er te weinig met de mensen wordt gedaan qua activiteiten. Er werd gezegd dat men regelmatig spelletjes zou gaan doen met de bewoners en dat men bijvoorbeeld gezamenlijk koekjes zouden gaan bakken. Ik zie hier weinig van terug en ik denk dat het komt omdat er weinig tijd voor is. Als ik een vraag of verzoek heb, dan wordt er wel geluisterd, maar het uiteindelijk resultaat is niet altijd bevredigend. Het eten vind ik niet altijd goed. Ik vind dat er te weinig groente gegeten wordt en men houdt te weinig rekening met wat de bewoners echt lekker vinden. Ik denk dat de bewoners een stukje vlees met aardappelen en groente prefereren in plaats van een pasta. De accommodatie vind ik prima, maar mijn moeder komt niet vaak buiten. Dit komt omdat er weinig tijd voor is om te mensen te begeleiden. Een medewerker op zeven bewoners vind ik te weinig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lyvore, Noorderhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.