Waardering van Lyvore, Puntenburg - Amersfoort op 15 april 2019

9.7

Mijn moeder van 86 had zorg nodig na haar operatie .De dag na haar ontslag uit het ziekenhuis had onze contactpersoon van Lyvore al geregeld dat de volgende dag de zorg gegeven kon worden ! Ook ik als 1e contact persoon had een kort lijntje met Lyvore ( contact persoon ) waardoor de mantelzorg voor mijn moeder zo met nog een aantal lieve mensen om haar heen goed te doen is geweest ! Het liep gesmeerd , juist door de hulp qua zorg maar ook het vertrouwen kunnen hebben in de zorg die geleverd werd ! Via Lyvore hebben wij een geweldige steun ervaren van een goed team die echt een hart voor de zorg hebben! Mijn moeder heeft het als erg prettig ervaren dat deze zorg mogelijk was zodat zij zich volledig kon richten op haar herstel . De gesprekken met de contactpersoon waren zowel voor mijn moeder als voor mijzelf erg fijn , er was een goede klik ! En een kort lijntje waardoor ook alles zo goed en vlot kon verlopen ! Lieve mensen van Lyvore heel erg bedankt voor jullie geweldige ondersteuning en zorg bij het herstel van mijn moeder .

Bent u of werkt u voor Lyvore, Puntenburg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.