Silverein, locatie Santvoorde

uit 18 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Silverein, locatie Santvoorde - Baarn op 21 april 2021 Geverifieerd

Als je in Santvoorde woont, moet je eigenlijk zelfstandig kunnen functioneren. Voor mijn moeder geldt dat niet meer. Ze zou eigenlijk verpleegd moeten worden door hbo-verpleging, maar die zijn in heel Santvoorde niet te vinden. Daar loop je af en toe wel tegenaan. Ze kan bijvoorbeeld niet meer van haar stoel af en heeft problemen met naar het toilet gaan. De huisarts schreef voor meer te drinken, maar stimulatie vanuit de verzorging is er niet. Er is wel verschil in verpleegkundigen; sommigen hebben minder het inzicht om adequaat te reageren. Mijn moeder is een lief oud mens maar soms ook lastig, een deel van de verzorging kan daar niet zo goed mee om gaan. Het zou heel fijn zijn als er wat zwaarder personeel komt met meer achtergrond om dingen op te vangen. Af en toe hebben we wel kritiek maar in hoeverre Santvoorde daar iets aan kan doen is lastig in te schatten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silverein, locatie Santvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.