Silverein, locatie Santvoorde

Troelstralaan 1 3741 VJ Baarn
Deze locatie is onderdeel van Silverein

Waardering van Silverein, locatie Santvoorde - Baarn op 21 april 2021 Geverifieerd

Wat ik heel fijn vind is dat ze een vast team op de afdeling hebben, dus niet allemaal wisselende verzorgers. Ook in coronatijd hebben ze alle zeilen bijgezet en er waren zo min mogelijk uitzendkrachten. Er is veel verschil in hoe goed de verzorging is, er zijn een paar die niet goed met mijn moeder om kunnen gaan en een paar die helemaal snappen hoe mijn moeder werkt. Soms is ze zelfs bang voor wie er komt. Dan wordt ze afgeblaft. Ze is dan ook niet makkelijk en gaat in de weerstand, maar die mensen letten dan niet goed op haar dagelijkse routine en wat zij graag wil. Verder is er een persoonlijk zorgplan opgesteld, dat wordt door één iemand gedaan en werkt heel prima. Dat is ook de contactpersoon naar de familie toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Silverein, locatie Santvoorde? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.